دانشنامه

ده واقعیت شگفت انگیز در مورد گرین وال مصنوعی

کاهش استرس

از استراتژی های طراحی متفاوتی برای معرفی طبیعت به محیط خود استفاده می کند. مطالعات نشان داده اند که قرار دادن فضای سبز در داخل خانه می تواند استرس را کاهش دهد، عملکرد شناختی و خلاقیت را بهبود بخشد و مثبت اندیشی را تقویت کند. دیوارهای سبز مصنوعی، با رنگ و فرم تسکین دهنده خود، می توانند آن احساسات مثبت بودن در طبیعت را بدون نگهداری که با سایر عناصر منظره مورد نیاز است، القا کنند.

کاهش هزینه

وقتی صحبت از دیوارهای سبز واقعی به میان می‌آید، هزینه‌های اولیه بالا و همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری مداوم وجود دارد که آنها را به پیشنهادی غیرجذاب تبدیل می‌کند. تعمیر و نگهداری دیوارهای واقعی اغلب می تواند مستلزم خرابی باشد، یکی دیگر از موارد غیر قابل مذاکره در بیشتر مشاغل. با دیوارهای سبز مصنوعی، هزینه های اولیه به طور قابل توجهی کمتر است، هزینه های تعمیر و نگهداری صفر است و زمان تعمیر و نگهداری وجود ندارد. گرین وال مصنوعی در کوتاه مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و در دراز مدت به صرفه جویی در هزینه و زمان شما ادامه می دهد.

بدون هزینه اضافی

از آنجایی که دیوارهای زنده واقعی نیاز به نگهداری دوره ای، هرس، تمیز کردن و سایر تعمیرات دارند، شرکتی که آنها را نصب می کند برنامه های تعمیر و نگهداری را نیز با هزینه اضافی ارائه می دهد. این در مورد دیوارهای سبز مصنوعی صدق نمی کند. دیوارهای سبز مصنوعی نیازی به تعمیر و نگهداری سنگین ندارند و به راحتی می توان آنها را در خانه تمیز کرد، بنابراین نیازی به همکاری در محوطه سازی برای نگهداری آنها نیست. این به این معنی است که در هنگام تعمیر و نگهداری بدون هیچ زحمتی با خدمات مشتری، بدون هزینه اضافی.

بدون نیاز خاص

گیاهان طبیعی به مقدار مشخصی آبیاری، کود دهی و نور خورشید به همراه کنترل رطوبت و دما نیاز دارند. دیوارهای داخلی نیز الزامات خاصی در داخل ساختمان دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. از طرفی دیوارهای سبز مصنوعی چنین الزامات خاصی ندارند.

فوق العاده طبیعی

ظاهر دیوار سبز مصنوعی در طول سال ها تکامل یافته است. دیوارهای سبز مصنوعی مدرن مانند پلاستیک نیستند، اما دارای شاخ و برگ های بسیار واقع گرایانه ای هستند که مشابه واقعی خود را بازتولید می کنند. در واقع، برخی از سبزه های مصنوعی به قدری واقعی به نظر می رسند که به سختی می توانید تفاوت بین واقعی و مصنوعی را پیدا کنید. دیوارهای سبز مصنوعی اکنون از مواد با کیفیت عالی، با رنگ واقعی و شاخ و برگ دقیق ساخته شده اند.

عملکرد

دیوارهای سبز طبیعی به دلیل ظاهر خود شناخته شده اند و فضای داخلی ملایمی را ایجاد می کنند. آنها همچنین می توانند عملکردی را به طراحی شما بیاورند. آیا می خواهید چیزی به عنوان یک مرز عمل کند یا می خواهید دیوارهای معیوب یا آسیب دیده را پنهان کنید؟ یک پرچین طبیعی یا صفحه نمایش حریم خصوصی می خواهید؟ آیا می خواهید صدا را در فضای خود کاهش دهید یا با استفاده از یک مانع جذاب، سر و صدای ترافیک را در محیط تنظیم کنید؟ دیوارهای سبز مصنوعی بهترین راه حل هستند.

کنترل نویز

اگر فضای تجاری شما از آکوستیک چالش برانگیز رنج می برد، دیوارهای سبز مصنوعی می توانند کمک کنند. سطوح سخت در ساختمان ها پژواک ایجاد می کنند که به نوبه خود باعث ایجاد آکوستیک حواس پرتی می شود. این یک مشکل بزرگ برای فضاهای تجاری است که می تواند منجر به بهره وری، روحیه پایین و حتی بر رفاه عاطفی کارکنان شود. برگ های گیاه به بازتاب و جذب صدا توانا هستند. هر چه فضای سبز روی دیوارها بیشتر باشد، صدا خفه تر می شود. دیوارهای سبز مصنوعی زیبایی‌شناختی دلپذیر را با جذب صدا ترکیب می‌کنند و محیط آرامی را ایجاد می‌کنند که می‌خواهید.

دوام

فضای سبز مصنوعی امروزی برای ماندگاری ساخته شده است. این گیاهان تزئینی از مواد با کیفیت عالی ساخته شده‌اند که باعث دوام و ماندگاری فوق‌العاده آن‌ها می‌شود. دیوارهای سبز مصنوعی با کیفیت خوب که توسط شرکت های معتبر تولید و نصب می شوند، می توانند برای مصارف داخلی و خارجی استفاده شوند. شاخ و برگ ما در فضای باز ساخته شده است تا در برابر تغییرات دما، فشار اتمسفر و رطوبت مقاومت کند. ما شاخ و برگ های فضای باز خود را با ترکیب فناوری نوآورانه ایجاد می کنیم که آنها را ذاتاً در برابر اشعه ماوراء بنفش و محو شدن مقاوم می کند – برای آن فضای بیرونی عالی است. بنابراین، چه آفتاب تند، باد، آب یا برف باشد، لازم نیست نگران از دست دادن رنگ این عناصر باشید. مهم نیست در چه فصلی، دیوارهای سبز مصنوعی رنگ و جذابیت تمام سال را به فضای شما می بخشد.

فضای ایمن در برابر آتش

برخی از گرین وال های مصنوعی در برابر آتش مقاوم هستند. ما گیاه مصنوعی را پیشنهاد می‌کنیم که با مواد شیمیایی مقاوم در برابر آتش ترکیب شده‌اند و آن‌ها را مقاوم در برابر آتش کرده و برای استفاده در داخل یا خارج از خانه بدون به خطر انداختن ایمنی مناسب است. شاخ و برگ های مقاوم در برابر آتش مطابق با استانداردهای محلی، ملی و بین المللی آتش سوزی هستند، بنابراین مطمئن باشید که دیوارهای سبز مصنوعی ما به بروز آتش سوزی کمک نمی کند.

گزینه های نا محدود

بهترین بخش در مورد دیوارهای سبز مصنوعی این است که آنها در گزینه های مختلف آماده نمایش هستند. دیوارهای زنده واقعی باید چندین هفته صبر کنید تا گیاهان شروع به شکوفایی کنند. دیوارهای سبز مصنوعی از روز اول آماده بکارگیری هستند. همچنین، شما می توانید هر شاخ و برگ، هر چمن، هر گونه گل و گیاه مصنوعی یا ترکیبی از بسیاری را روی دیوار انتخاب کنید. آیا می خواهید گل های مورد علاقه خود را با سرخس، ساکولنت، شمشاد، پیچک و سایرین جفت و جور کنید؟ به راحتی قابل انجام است. با دیوارهای زنده واقعی، گزینه ها بسیار محدود می شوند زیرا به شرایط مطلوب برای شکوفایی نیاز دارند. دیوارهای سبز مصنوعی گزینه های نامحدودی را ارائه می دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *