دسته‌بندی نشده

بهترین گیاهان برای ایجاد تم گرمسیری در خانه یا محل کار شما

بهترین گیاهان برای ایجاد تم گرمسیری در خانه یا محل کار شما
مکان های استوایی تمایل به ایجاد فضایی آرام و شاد دارند و این به ندرت چیز بدی است. به خصوص اگر چنین جوی بتواند به نفع کل خانه یا فضای کار باشد.

ما در فروشگاه مارکت15 عاشق تم گرمسیری هستیم، بنابراین فهرستی از موثرترین گیاهان را برای ایجاد فضای گرمسیری خانه یا دفتری که میل دارید، گردآوری کرده ایم.

 

خرید دیوار سبز، خرید گرین وال

گرین وال


این محصول ممکن است گسترده به نظر برسد، اما همه گرین وال یکسان ایجاد نمی شوند. گرین وال مصنوعی برای دکوراسیون گرمسیری بسیار کاربرد دارد، آنها تمایل دارند در نوع محیطی که نشان می دهند و برانگیخته می شوند متفاوت باشند. دیوارهای سبز رنگی وجود دارد که به نواحی روستایی، جنگل های بارانی بیش از حد رشد کرده، پانل های گرین وال مصنوعی منحصر به فرد هستند، با گونه های بی شماری از گیاهان برای ایجاد ظاهری ارگانیک، غیرقابل تشخیص از یک گرین وال طبیعی.

گیاه مصنوعی


هیچ چیز بیشتر از انگورهای بیش از حد رشد کرده که از سبدهای آویزان خود در بالا می ریزند، “جزیره گرمسیری” را فریاد نمی زند. گیاهان آویزان این توانایی را دارند که ظاهری ارگانیک و سایبان بالای سر ایجاد کنند، که شبیه تاج پوشش جنگلی متراکم است. اگر نقاط لنگر دارید، آویزان کردن چندین گیاه مصنوعی، به طور مداوم از هم فاصله دارند یا در گوشه‌ها جمع شده‌اند، بسیار مؤثر به نظر می‌رسند. همچنین استفاده از انواع گونه های مختلف می تواند به طبیعی نگه داشتن ظاهر تا حد امکان کمک کند. گونه های گرمسیری شامل بوته فیلودندرون، سرخس بوستون و گیاه آویزان پوتوس است. گیاهان خود را از سبدهای حصیری و عصایی آویزان کنید تا تم گرمسیری را حفظ کنید و رنگ های اضافی را خنثی نگه دارید.

گلدان گرین وال

گلدان دیوار سبز، شاید قطعه ای از خانه قرن بیست و یکم، این توانایی را دارند که در یک لحظه یک اتاق را از حالت ملایم به زیبا تبدیل کنند. همه چیز بستگی به گونه گیاهی که استفاده می کنید و جایی که آن را در آن نگهداری می کنید دارد. آنها فضای بیشتری را اشغال می کنند و در مقایسه با گیاهی با قد فروتن تر مانند برگ لاستیکی یا نیلوفر صلح بیان بیشتری می کنند. این بدان معنا نیست که این گیاهان معمولاً کوچکتر جایی در خانه شما ندارند. جمع آوری آن ها در گوشه ها یا کنار نیمکت ها راهی زیبا برای آوردن حال و هوای استوایی به فضای شما به شکل یک جنگل مینیاتوری است.

درخت مصنوعی


مناطق استوایی مترادف با درختان نخل، بانوج و سواحل شنی سفید است. شاید نتوانید ساحل را به خانه یا محل کار خود بیاورید، اما قطعا می توانید درختان نخل را بیاورید. و قبل از اینکه من را متوقف کنید تا به من یادآوری کنید که درختان نخل به آفتاب نیاز دارند، به این نکته اشاره خواهم کرد که نخل های مصنوعی نیازی به آفتاب ندارند. پرندگان بهشتی یکی دیگر از گونه های استوایی هستند که ممکن است برای یک منطقه سرپوشیده فاقد نور خورشید مناسب نباشند، اما افسوس که گیاهان مصنوعی پرندگان بهشتی نیز وجود دارند که بسیار شبیه به نظر می رسند. اگر به دنبال گیاهان واقعی هستید، گیاه ذرت می تواند بهترین دوست جدید شما باشد که به مقدار کمی نور خورشید فیلتر شده نیاز دارد. آخرین اما نه کم اهمیت، گیاه لاستیک یک همراه عالی برای سه گونه قبلی ذکر شده است. رنگ سبز تیره‌تر به زیبایی با سبزهای پر جنب و جوش نخل و پرنده بهشت ​​تضاد دارد و عنصری از عمق را به اتاق اضافه می‌کند. برگهای بادکش بزرگ آن را به گیاهی عالی تبدیل کرده است. درختان خود را در گلدان های سرامیکی سفید یا گلدان های رنگی خنثی قرار دهید تا ظاهر گرمسیری را تحسین کنید.

موس وال ( خزه تثبیت شده)
آخرین اما نه کم اهمیت ترین موس وال است. احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه می‌خواهید خزه تثبیت شده را به خانه یا محل کار خود بیاورید، اما ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم!

خزه از ویژگی های مناطق استوایی است که روی صخره ها و درختان رشد می کند و در رطوبت رشد می کند. خزه همیشه سبز ما، با این حال، ریشه های عجیب تری دارد و در جنگل های اسکاندیناوی رشد می کند. سپس به صورت دستی انتخاب می شود و قبل از رنگ آمیزی با 3 سایه پر جنب و جوش سبز، یک فرآیند نگهداری دقیق را طی می کند. این خزه در واقع به عنوان یک خزه سفید رشد می کند، اما ما متوجه می شویم که رنگ سبز یک افزودنی عالی برای هر تم گرمسیری است و یک قطعه ویژگی منحصر به فرد ایجاد می کند که هر کسی را که آن را می بیند مسحور می کند. آن را به عنوان یک دیوار سبز گسترده در خانه یا محل کار خود نصب کنید تا فضای خود را کاملا متحول کنید. زیبایی مناطق استوایی همراه با مزایای فضای سبز مطمئناً خانه یا محل کار شما را شادتر و سالم تر می کند!

 

در اینجا شما آن را دارید، مناسب ترین گیاهان برای ایجاد تم گرمسیری برای خانه یا محل کار شما.

همه ما به خاطر آرزوی تعطیلات گرم در کنار ساحل در یک مکان جدید هیجان انگیز مقصریم، اما در این زمان های عجیب و غریب و نامشخص، مطمئن نیستیم که تعطیلات بعدی ما چه زمانی ممکن است باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *